4 läskiga lägen!

hade en skrämmande dag igår!
Först va det när farmor ringde. Jag la på telefonen efter vi hade pratat och la ner den på bordet. Jag var inne på kissies blogg och läste och när jag hade läst ungefär 7 rader så började telefonen att gunga! :O
Var ensam hemma och snacka om att man känner sig rädd i ett sånt läge.

Sedan chattade jag med jossan på msn. Då hörde jag ett sånt där chatt ljud (sånt ljud som låter när någon skriver på msn) och ljudet kom från vardagsrummet! Hur kan dt komma från vardagsrummet när vi inte har någon dator där?? och jag satt ju framför datorn och ingen hade skrivit något! :O
LÄSKIGT!!

Efter en skräckslagen dag väntade en skräckslagen natt.
Jag satt och kollade på en dvd ungefär vid 12 på natten och så hade jag dvdfordralet på bordet. När jag hade kollat på dvd i ungefär en timme såg jag något som rörde sig.
Då såg jag att dvdfordralet gungade! Den gungade inte lite heller utan jätte mycket som om någon stod och gungade den! :O  Det var verkligen en obehaglig känsla.

När jag skulle  gå och lägga mig så var klockan halv två på natten och efter en kvart så började min mobil att darra(det gör den när jag får sms) Så jag trodde att jag hade fått ett sms men när jag lyfte mobilen för att kolla smset så var det någon som ringde!! Konstigt att någon ringer mitt i natten! :O
Iallafall så när jag svarade så stängdes samtalet av. Jag blev lite fundersam men tänkte att det var någon som hade ringt fel. Sedan när jag kollade på nummret så hade nummret bara 8 siffror. Ett mobil nummer har vell 10 siffror elr? Tyckte iallafall att det var lite konstigt men släppte det och somnade om.
Nu imorse när jag vaknade så hade det nummret ringt mig fem gånger. Alla fem gånger var mitt i natten ungefär klockan 3 och fyra på natten :O .

LÄSKIGT LÄSKIGT OCH LÄSKIGT!!

Kommentarer
Postat av: tilda

anmäl dig gärna till outfit tävlingen på min blogg :)

2010-04-12 @ 18:47:43
URL: http://tildaselskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0