Danmark resan

Först måste jag bara säga....fölåt för att jag inte gjort det här inlägget förrens nu,men jag har ju inte träffat Greta på hela sommarlovet så hade inte så mkt tid för bloggen nu när jag äntligen fick träffa henne.....jag hoppas ni förstår.

okej jag kan börja med att säga att det var en toppen resa även om det inte va ett toppen väder. Det var sol första dagen vi kom dit och sedan var det lite molnigt några dagar men ändå varmt och sedan var det storm en dag,inte kul :S Sista dagen var det riktigt varmt och skönt och jag fick väldigt mkt färg (Y)Måste också säga att det finns så söta killar i Danmark....inte okej att det inte finns så söta i Sverige :/

När det var storm så kunde vi såklart inte bada men vi gick ändå ner till stranden och tog kort på dom stora vågorna och surfarna som var där. Sedan åkte vi till ett ställe och shoppade ;) Såklart köpte jag ju lite godis där också som inte finns i sverige och guud va gott godis dom har där! Iaf på kvällen åt vi jätte go middag och jag åt såklart oxfilé som vanligt xd Varje kväll gick vi ut och åt och lika mumsigt va det ;)
På morgonen åt vi jätte god frukost som jag saknar såå mkt! Jag åt nybakta frallor med nutella och efter det fick vi vineebröd,snacka om gott!

Varje dag förutom när det var storm låg vi på stranden och solade även om det inte var någon sol,men när man e i lökken så blir man jätte brun av sanden och saltvattnet typ så det va toppen. Dagen efter stormen så var jag och mamma dom ända som badade på hela stranden och stranden e inte precis liten om man säger så. Saknar havet i lökken såå mkt för älskar verkligen vågorna där,men försiktig måste man absolut vara för det e hur enkelt som helst att åka med strömmarna där :/ Som tur var så hände det inget sånt för jag var försiktig och gick inte långt ut men ist kom en bamse våg och lilla jag låg plötsligt på stranden :/

På vägen hem så spelade vi på spelautomater men jag vann nada :( Jag som alltid hade sådan tur och vann hela tiden men nu förlorar jag pengar ist :( Inte kul! Jag fick iaf med mig mina kläder jag köpte och min present till greta (Y) alltid nått ;)


















köpte ett jätte gulligt fotarmband...




Yammi,cola och bulle på stranden (Y)






köpte ett par örhängen också ;)






någon som får tårta efter frukost?..känner mig träffad xd






Så det var dom bilderna på resan,men kommer komma lite videofilmer i nästa inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Lovemenow

Jättesöt blogg!!!<333333

2010-08-04 @ 22:33:30
URL: http://lovemenow.webblogg.se/
Postat av: daniella

vad god maten och det såg ut att vara! :D

2010-08-04 @ 23:12:29
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0