Spirit next?

Ska snart iväg till Kungsbackas ishall för att testa åka med Spirit. Ska bli skit skoj,men lite pirrigt e det faktiskt eftersom jag inte åkt på 1 månad typ :/ Jag har ju stått på is och tränat andra men det e ju inte riktigt samma sak,så vi får väl se hur det slutar xd Ne men jag tror nog att det går bra (Y) Om ni undrar vad Spirit är,så är  ett konståkningslag ( junior lag ) som min syrra gick i förra året :) Ne men nu får jag dra mig till Åby ishall där jag ska bli hämtad! :)

Ha det gött! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!, du har velat vara med i min månadens blogg. På onsdag säger jag vilka som är med och du är självklart med. På onsdag på ett speciellt inlägg kommer de som vill rösta på dig. Du får säga på ditt inlägg och förbereda dig att alla som läser din blogg röstar på dig. Men kom ihåg att säg att man måste rösta på ett inlägg där alla deltagande kommer vara med.



Mvh Alexandra :)

2010-08-30 @ 20:39:12
URL: http://iceflower.devote.se
Postat av: josefine

Dagens blogg är avgjord. Tre vinnare drogs. Är du en av dom? Kolla in :)



Allt bra annars denna tisdag? :) Har du fint väder?

2010-08-31 @ 08:47:59
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0