Vad ska jag välja?

Tjena mittbena! ;)
Jag hatar värkligen när man inte vet vad man ska välja! Som nu tex så har jag testat fotboll som jag älskar men igår testade jag ju Team Spirit (konståkningslag) också,och såklart älskade jag det med! Har absolut ingen aning om vilken sport jag ska välja. Konståkning har jag juh hållt på med hela livet och jag älskar det. Jag kommer juh vara tränare också men jag saknar att åka själv. Det jobbiga är väl att dom har sena träningar men då hinner man juh vara tränare,vara med kompisar och göra sina läxor på dagen. Sedan kostar det extremt mkt (vi ska inte gå in på hur mkt det kostar) och då kan jag inte få mitt barnbidrag (det har jag aldrig fått,så det e lugnt) ,men jag jobbar ju så jag får juh pengar ändå  (Y)  Det bästa är väl att vi kommer att åka på massor av utlandsresor tex Italien och sånna ställen + att vi kanske kommer till VM,hur coolt skulle inte det vara? Sen är alla så himla snälla också!

Fotbollen tränar vi  inte så mkt så jag hinner ju vara med kompisar och göra läxor lite mer än om jag väljer Spirit men utlandsresor och VM blir det juh inte direkt. Visst jag får mitt barnbidrag fast det spelar ingen stor roll. Kompisarna är också snälla där men i Spirit känns det faktiskt lite bättre ang kompisarna då. Det e skit kul på träningar och sånt så aa....vad ska jag välja?

Hatar att ta sånna beslut,men det får väl gå bra ;)
Känns änså lite som att det lutar åt konståkningen eftersom jag alltid har åkt det och älskar det + att jag kan spela fotboll i skolan 2 ggr i veckan,men allt kan hända och ändra sig så det e väl bara att följa med "strömmen" elr vad man ska säga xd

Ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0