baguette

Terese ( pappas tjej ) bakade as goda baguetter idag. Jag hade inget att göra idag så jag kollade mest på och sedan så smakade jag såklart på dom också xd Har tyvärr inte receptet för Terese går inte efter något recept utan hon bara häller i det hon tycker typ och så blir det alltid bra. Men bilder skadar ju inte.....


                              Den goda degen xd


              Då e det bara att kavla ut degen...

 
                         In i ugnen med dom


       Simsalabim så e dom färdiga! :D MUMS!



MMM...dom var så smarriga och krispiga. Magen kurrar för fullt när jag ser dom xd

Kommentarer
Postat av: miranda m.

det är bara bra! ;)



vad har du gjort idag?

2010-07-03 @ 17:36:32
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0