Danmark tomorrow

nu e jag ganska trött efter att ha packat allt jag ska ha med mig imorn. Det e väl bäst att jag sover nu för ska gå upp halv 7 imorn vilket e jätte tidigt för mig. Längtar faktiskt till att komma till Danmark men det ska inte vara så jätte bra väder :( Imorn e det sol men sen ska det regna på onsdag sedan e det sådär bra väder resten av veckan :/ Jag som ville bada hela veckan,men ist ska vi shoppa vilket jag gillar ännu mer (Y) Jag e ju där i ungefär en vecka elr jag kommer hem på söndag ,så ni blir inte av med mig ;) Tänkte att jag skulle blogga lite om jag orkar imorn innan jag åker och glöm inte "gissa kändis" tävlingen....kom ihåg ni vinner en länk ;)

Natti natti sötisar! <3

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas.

2010-07-27 @ 00:48:28
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0