Hemma från gothia disco

kom hem från gothia discot nyss och har precis duschat av mig all svett och äckligt som droppat från taket. Det va as kul på discot men ikväll va sista gången i år för mig, orkar ite gå imorn för har vart där 3 gånger nu så det får räcka ;) Har iaf haft en as kul vecka när gothia har varit men den e ju inte slut än! ;) Imorn ska jag vara med alexandra innan hon åker till strömstad och jag till Danmark. Snart kommer också Greta hem så då ska jag såklart vara med henne (Y) Saknar dig stort Greta! (L)

Vad har ni gjort för skojsigt denna veckan?

Kommentarer
Postat av: Greta

hihi om typ 5 dagar :):)

2010-07-24 @ 12:57:10
URL: http://kkelmendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0