jacqe svar ;P

Jag hade ju en frågestund innan jag åkte till lärget i söndags och såklart ska jag svara på frågorna....

1: Hur många dagar i veckan tränar du nu?

Svar: Just nu är det ju sommar så då e det ju massor av läger och sånt så det e svårt att svara på,men när säsongen sätter igång tränar jag typ varje dag.

2: Vilken är din favorit mat?

Svar: Nästan allt....älskar mat ;)

3: Vad gör du helst en ledig dag?

Svar: Är såklart med kompisar och badar....om det e sommar då XP

4: Vad föredrar du,sommar eller vinter?

Svar: Lätt sommar alltså....älskar att bada,sola och värmen såklart...e ju alltid i en ishall och fryser så någon gång vill man ju ha värme ;)


Japp,det var dom frågorna...vill ni fråga nått mer får ni gärna göra det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0