kvällen med hannah

ja somsagt så när jag e med kompisar så bloggar jag ju inte så jag har ju inte lagt ut bilder På mig och hannah när vi hade en lite random kväll ....förlåt hannah om jag lägger ut nått du inte vill men du förlåter mig nog ändå eftersom du älskar mig så mkt xD












Hade en sån fnittrig kväll då så var tvunge att lägga ut bilderna xD hade också filmat hannah i smyg när hon kollade på film och när vi skojsjöng som var as roliga men det gick inte att lägga ut dom på bloggen :( ...och så hade jag vart död om jag hade gjort det för hannah hade mördat mig plågsamt och långsamt!! xd

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv haha ja :)

2010-07-02 @ 19:37:58
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0