lysekils veckan...

Måste såklart berätta lite hur det var på lägret och vad man gjorfe osv.

Först kan jag ju berätta att man hade 5 pass om dagen... dans gympa och 3 ispass. Man var jämt jätte hungerig eftersom man tränade så mycket och jag åt 10 mackor som frukost...inte okej xd
Iaf så i början av lägret var man jätte seg och trött men sedan kom man igång riktigt ordentligt,men vad hände då?...jo lilla jacqe fick ont i ryggen! :/ Dom två sista nätterna kunde jag knappast sova och röra mig att jag hade så ont och imorse så kom jag knappast upp ur sängen. Det som var fruktansvärt jobbigt var att nästan alla hade ont någonstans och våran tränare blev ju sur över det så lilla jag ville ju inte säga till att jag hade ont,så där åkte jag med världens ryggverk och låtsades som allt var okej. Som tur var så tränade jag fakriskt bra ändå och det märktes nog inte att jag hade ont ,men det var en jäkla plåga. Det e skönt att vara hemma nu iaf så att ryggen kan vila och läkas :)

Måste också berätta att brandlarmet gick två gånger denna veckan. Först gick den när det åskade fruktansvärt mycket och det läskiga var att den var ovanför oss när vi var i ishallen och skulle springa till skolan som var lite längre bort...snacka om att vara rädd. Sedan slog blixten ner vid skolan och det var då larmet gick...läskigt säger jag bara.
Andra gången larmet gick var i förrgår när det var några byggare som slipade något i matsalen och naturligtvis hade dom glömt att stänka av larmet och va händer då...jo det börjar tjuta såklart...Det har jag räknat ut helt själv! xd Iaf så kom ju brandkåren och det kostar ju inte lite pengar om man säger så,men det fick nog byggarna betala.

Det sista jag måste berätta är att Kristoffer Berntsson (Sveriges bästa konståkerska) också var på lägret och vi hade hans tjej som danslärare vilket var ganska skoj :) Kristoffer åkte på isen samtidigt som oss några gånger och det som var så ballt var att när jag åkte mitt program och skulle göra en piruette så gjorde han samma piruette exakt samtidigt som mig så att det såg ut som om vi åkte paråkning...lite små coolt va? ;)
Iaf så fick vi också se när han åkte sina program. I lånprogrammet åkte han till Michael Jackson och i kortprogrammet åkte han till någon balett musik. Jag tyckte att Lånprogrammet var coolast och han utrycker sig så jäkla bra att man inte kan släppa blicken från honom! Han uttrycker sig väldigt bra till kortprogrammet också men balett låten passar inte riktigt honom. Go Michael Jackson säger jag bara! ;P

Jaa,det var lite av min vecka i lysekil...hur har eran vecka varit när jag har varit borta då?


Juste, har hittat mina älskade solglasögon också...soo jacqe style xd


Heelt vanlig dag i lysekil...


Tog inte så mycket bilder i lysekil ,så ni får nöja er med domma antar jag :/

Kommentarer
Postat av: frida

vilka söta solglasögon! ;)

2010-07-17 @ 18:37:27
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0