så mogen xd

Imorse så satt jag och kollade på barnkanalen eller va den heter, och då märkte jag hur mogen jag e ! xd
Fast det betyder ite att jag tycker att det e töntigt utan barnslig ska man vara! ;)
Alla tecknade filmer e ju så roliga också ,så man kollar ju på det hela tiden typ ju. Jag och min konstiga humor alltså ;P
Jag har bestämt mig för att alldrig växa upp (assa på sättet) utan jag ska vara barnslig hela livet ,jag menar hur kul är det att jämt vara allvarlig och aldrig släppa loss,man e ju människa liksom! Tycker det e tragiskt med sura gubbar och gummor som bara sitter och trökar ner sig , det e ju bättre att bara släppa loss och vara som ett barn och skita i vad andra tycker....lek med dockor eller vad som helst bara ni inte sitter som sura gubbar och gummor och dränker sig själva i sin tråkighet. Livet ska leka! Man lever ju för att ha kul, man lever ju inte för att ha tråkigt och vara så seriös hela tiden. 
Jag vet att när jag var liten lekte jag skit mycket med typ barbies och sånt tills jag blev typ 7 och sedan var det typ "pinsamt" att leka. Jag menar ska allvaret börja när man e sju eller vadå? Om man typ lekte när man var sju så tyckte folk att man var konstig typ ,jag menar hallå eller? Det tragiska e att barn slutar leka i tidigare och tidigare ålder ju längre tiden går....e inte det jäkligt sorgligt?
Varför jag tar upp det e för att man ser typ 6 åringar som typ sminkar sig mer än fjortisar och går runt och försöker låtsas vara stora och typ redan börjar röka,dricka och sno saker! :O  Hallå vad händer med världen??

Vad tycker ni förresten, e det inte tragiskt?



Kommentarer
Postat av: Neha

Det är sjukt tragiskt! Man ska vara barn så länge man kan. Smink gör ingen snygg, enligt mig visar det bara att man inte tror tillräckligt på sig själv

2010-07-10 @ 12:09:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0