skit goda chokladbollar!

fan va duktig jag e på att baka chokladbollar....om man tänker bort från igår xd Chokladbollarna blev super goda och kunde inte tro att jag hade bakat dom själv! ;)... Okej så goda var dom inte (ville verka lite duktig) men goda va dom :D Om jag ska vara ärlig här så tycker jag faktiskt att mina är godare än sånna man köper och sen är det mycket roligare att baka än att gå och köpa chokladbollar,så vrf ska man igentligen gå och köpa chokladbollar när man kan baka dom helt gratis (okej ganske inte helt gratis men ändå) + att man blir road och sen e det mycket roligare att äta det man själv har bakat...då känner man sig duktig (Y) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0