sorry

förlåt att jag inte har skrivit något denna dagen men jag har så mkt att berätta till er imorn. Jag har gjort skit mkt saker och kan avslöja att jag och min kompis alexandra träffade på Dennis M som äger en av sveriges största bloggar! ;) As kul :) Sedan blev vi förföljda av några tyskar som var desperata så vi fick gömma oss,vilket inte var lätt för efter 20 minuter när vi hade gömt oss i provrummet i intersport orkade vi inte med att gömma oss mer eftersom dom stod utanför och väntade så vi sket i att dom följde efter oss....men sen kom vi på en bra idé...vi gick in i en underklädsaffär för damer så då vågade dom inte komma in ;) SMART VA? ;) Sedan gick vi på Gothia invigningen vilket var as grymt men det berättar jag mer om imorn! ;) Men nu ska vi bada i alex pol och sedan basta....kl 12 på natten xd SOOO jacqe och alex style! ;)

Där satt den! (Y)

Kommentarer
Postat av: Greta

assa jag langtar verkligen t sverige det ar sa trokigt har pss.. kommer hem den 28 juli >D

2010-07-21 @ 20:41:17
URL: http://kkelmendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0