kissies blogg...

is my favorite blog! ;)
okej jag gillar inte henne men hennes blogg är as kul att läsa. Jag fattar att det finns folk som inte gillar henne för det gör inte jag heller men att hata henne är vell att ta i :S ? Jag menar dom som inte känner henne och som säger att dom hatar henne, fattar dom inte att hon driver med dom och inte är seriös när hon typ photoschoppar sina bilder så jäkla tydligt och typ döljer sitt ansikte bakom en tröja för att hon skriver att det var paparazzis och sånt? Hon gör det så jäkla tydligt och ändå går folk på det :/ Sen är det är så jäkla töntigt att lägga ner tid på att skriva att kissie är ful,tjock och massor av sånt. Jag menar om man hatar någon så lägger man ju inte sin tid på den . Assa det som gör bloggen rolig är ju "kissies roll" om man säger. Om "kissie" inte hade vart som hon är så hade bloggen vart skit tråkig att läsa och det hade inte varit många som läste den överhuvudtaget. Tycker bara att det är patetiskt att så många "hatar" henne för dom fattar verkligen inte vad ordet "driva" betyder.
Bara så att ni inte missförstår mig men jag gillar inte kissie (jag hatar henne inte) men jag älskar hennes blogg

Vilken blogg är din favorit blogg? :D



Kommentarer
Postat av: simone

ooj.. jag följer hundratals bloggar varje dag, skitsvårt D

2010-06-10 @ 13:34:56
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

baby seniorita :D

2010-06-10 @ 13:52:26
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0