mc donald

vart på mc donald nu och ätit mig mätt. Mums säger jag bara ;) Jag vann ju en mc donald kort som det var 60 kr på så idag köpte jag upp för den :) Tänk att man kan göra nästan vad som helst för mat....som när jag vann mc donalds kortet, jag är så jäkla höjdrädd och ändå gav jag mig på backklättringen för att vinna mc donalds kort. Ja det är helt sjukt xd

Jag har märkt också att jag är sjukt dålig på att äta frukost. Jag glömmer det hela tiden och istället för att äta frukost väntar jag tills kl 2 typ och då äter jag middag...not bra ! Jag måste bli bättre på att börja dagen med frukost!



Kommentarer
Postat av: Julia

vad härligt o höra :)

jodå, det är bra förtum att jag har ont i halsen :&

2010-06-10 @ 16:54:24
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: selma

Jag har startat något som heter Kärlekshistorian i min blogg. Det jag vill att du ska göra är att skicka en en berättelse om kärlek till [email protected], som kommer upp på min blogg efter att jag fått den av dig. Det kan vara allt ifrån förbjuden kärlek, olycklig kärlek, hur du träffade din pojk/flickvän osv osv. Du får själv välja om du vill vara anonym, ha med ditt namn eller din blogg. Jag tycker kärlek är intressant, jag älskar att prata och läsa om sånt.



I min blogg har jag gjort ett inlägg om hur jag träffade min albanska prins :D klicka dig in på kategorier och sen på Min kärlek.



Hoppas ni är intresserade. Peace <3

Det är bara att maila. [email protected]

2010-06-10 @ 21:59:03
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0