Michael jackson

vissa tror inte att Michael Jackson e död. Själv e jag inte helt säker efter att jag såg denna videon. Det kan vara media och sån skit som gör foton på andra personer så lik Michael som möjligt för att man ska tro att han lever, inte vet jag :/ Det kan ju vara att det stämmer också man kan ju inte vara 100 % ,det får man avgöra själv vad man tror. Jag förstår om det är så att han har fejkat sin död eftersom han hade stor press och kanske inte bara orkade ,han kanske ville leva ett "normalt" liv eller vad man kallar det. Sedan tänker man ju också på att han skulle göra come back och massor så det skulle vara lite konstigt om han bara ville fejka sin död just då. Vem vet det kanske stämmer eller inte, man får avgöra själv vad man tycker.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0