minigolf

först vaknade jag kl 1 och va skit trött , men då fick pappa en idé , vi skulle åka till mc donalds och sen spela minigolf som vi inte har gjort på 2 år. Ja som sagt så cyklade vi till mc donald och åt glass och efter det cyklade vi till minigolfen. Det va as kul och jag hade inte spelat på två år så det kändes lite konstigt, men gissa vem som vann...jo JAG :D Efter min "vinst" så fick jag en till glass så nu är min mage fullproppad med glass ;D JAMMI :D
Snart så ska jag också på högtrycksfestivalen men vet inte om jag stannar länge, får se om det är bra uppträdanden och så .

Vad ska ni göra för kul idag då?

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :D kram

2010-06-06 @ 17:16:24
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: moa

låter kul!! gottit med glass :D skulle gått på högtrycksfestivalen jag oxå men blev inte så för är hos pappa så kan inte -.- men är lite skruttig o trött idag ändå så det var väl likabra iaf ;)

hoppas det blir kul! :P ses kanske i skolan imon <3

2010-06-06 @ 19:34:49
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0