packtime

jahop nu är det packtime för min del och nu känner jag mig väldigt taggad ;) Jobbigt bara att packa allt för min packlista är fan 20 meter lång :S Känns som om jag aldrig kommer att komma igång :/ Kan absolut inte slita mig från datorn heller...kommer sakna min dator och allt bloggande. Tänk att jag inte kommer att kunna blogga på två hela veckor :( det är ju hemskt :( aja jag kommer vell på andra tankar när jag är där + att tiden går ju så snabbt så snart är jag hemma igen och sitter och bloggar...så lätt slipper ni mig inte xd
För en gång skull älskar jag att det regnar och hoppas att det gör det i två veckor, sen kan det bli sol igen :D
Ni undrar säkert vrf jag vill ha regn, men det är ju så att jag kommer ju bara att träna hela tiden och då skulle det vara för jävligt om det är värsta fint väder för då kommer jag ju ändå inte kunna bada och sola. Efter lägret kan solen visa sig för då jäklar blir det sol och bad för min del :)

Vad ska ni göra för kul på sommarlovet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0