sommarväder

härligt!! Det är så jäkla varmt nu, vilket är bra för då blir man brun :) Jag och Hannah har solat och badat nästan hela dagen och gått lite på stan ( har inte kunnat blogga nu det sista för man måste ju vara lite social mot hannah panna ) . När vi var på stranden så hade jag ju tur som vanligt...jo jag fick fiskmåsskit på axeln!! :( Så typiskt mig, men det sägs ju att det ger tur, inte för att jag får det att gå ihop men aja man får vell hoppas på lite tur nu då ;). Imorn när vi ska till Näset och bada igen så får jag smörja in mig ordentligt för har blivit sååå bränd och ser ut som en tomato! Hannah har också blivit sjukt bränd och hon har as ont (stackan) men det har inte jag...as glad e jag för det för det e värsta plågan när man har bränt sig och det svider som pipan :/
Vi ska gå och lägga oss tidigt idag för vi ska upp tidigt till badet tomorrow ;)

Vad har ni för er imorgon? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0