en underbar söndag!

idag gick jag och hannah först till Mc donalds och åt oss feta och sedan gick vi till bio och såg "Avatar" i 3D (Y) Den filmen är så jäkla bra men sorglig så man sitter ju och gråter som bara den , iaf jag :/
Om man ska på bio så se till att inte jag sitter i samma salong för när jag kommer in i filmer sitter jag och pratar och skriker för mig själv :S Tänker inte på att jag e på bio så tror jag stör ganska många xd
Som exempel idag på avatar så va den så sorlig och killen höll på och dö och då krek jag "DÖ INTE" högt så det var lite pinsamt för mig :/

                                           Här kommer knäppgökarna!!










                                                      Är vi inte sexiga?? ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

snygg blogg!

2010-05-16 @ 23:57:41
URL: http://carolineklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0