eurovision song contest

sitter och kollar på eurovision song contest och tycker det är jätte tråkigt att inte sverige är med , men våran låt var ju inte toppen bäst om man säger så . Om jag ska säga min favorit så tycker jag att Cypern är bäst, Irealand är  ganska bra och sen tycker jag också att Ukraina är lite speciell låt men den är helt okej. Tyskland är också min favorit och kanske vinner tyskland i år?, men hur cool låt är inte Frankrikes låt? Så jäkla bra , okej kanske inte till eurovision song contest men är grymt hur dom vågar chansa så mycket med den låten men det är antingen eller!
 Men vinnaren blir nog tyskland.
Vilket land tycker ni ska vinna i år? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0