HEJ!

åkte hem från träningen och såg en bil med en registreringsskylt där det stod "HEJ!... haha har lite dålig humor så men är det inte lite ballt ändå? :) haha aja iaf om man ska byta lite ämne så är det mindre än två veckor tills jag blir 14 och typ 3 veckor tills jag åker till Danmark med kompisar! :D ska bli så piiiip kul (Y) så här sitter man och räknar ner dagarna men inte går det snabbare för det :O Hahah nee skoja , faktiskt så har jag inte lika "no life" som man kan tro ibland , så a sitter inte direkt och räknar ner dagar men längtar gör jag ju ;) nej nu ska jag ta och laddda upp lite skojsiga klipp på bloggen så att bloggen inte blir lika tråkig som jag e just nu ! ;)



Kommentarer
Postat av: simones

Godmorgon darling! Planerat in något skönt idag? Blir en heldag i göteborgs hamn för mig, pappa och bror jobbar där så det blir grillning och sådant :P

2010-05-09 @ 11:28:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0