Fösrta snön!

Just nu faller första snön...tror jag ( oj va gammaldags det lät xd ) . Najs med snö men fan va kallt det ska vara då,kan ju knappast gå ut innan man fryser till en infryst turbo katt :O Inte kuul!
Har ni förresten tänkt på att det snart en månad kvar tills julafton? Okej det kanske inte är så svårt att missa men är jag den ända som inte har en aning om vad jag önskar mig? Det e ju hemskt,tänkt så får jag bara pengar i present,okej det är inte så dåligt men det e ju hur tråkigt som helst att bara öppna kuvert,man vill ju öppna någon big,dyr sak som man typ suttit och kollat på i 2 veckor och äntligen får man öppna den...den känslan ska det vara! Eller va säger ni mina tomtenissar? Aja får väl forsätta att leta efter min drömpresent,annars får det väl bli pengar ock såklart mina romerska bågar (choklad)som jag alltid får xd MMM marabou!! Yammi för det (Y)
Naj nu blev min mage hungerig så får väl ta något att äta,kanske blir det chokladen som ligger på bordet? ;)

Se U! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0