Paranormal activity på bio

Idag träffade jag min underbara Hannah som kommit från Stockholm bara för min skull! haha skoja,ne men jag var med henne idag och jesus vad jag har saknat henne! Iaf så gick vi på bio och eftersom jag inte e 15 så tänkte vi att vi inte skulle komma in på paranormal activity 2 som vi ville men jo visst kom jag in (Y) Dom frågade inte ens om legitimation,ballt va? xd Ser jag verkligen ut som 15? ;) Moahah,blev skit glad!
Om jag ska säga lite om hur filmen var så va den trippelt så läskigare än ettan! Hannah typ dödade min hand,så efter bion kvarstod bara mos av min hand! :(
Hahah måste berätta också att hannah är ju så jäkla lättskrämd och på bion satt hon och skrek som bara den,okej det gjorde jag också men en gång va det helt knäppt tyst och så hör man hannah helt random skrika ett sånt jäkla falskt skrik att jag flabbade sönder! haha aaa riktigt kul ;)
Tycker att ni absolut ska se filmen iaf,så jao nu har jag plannerat eran dag imorgon då ;)

Jag och moroten på bion

Kommentarer
Postat av: Eimi

Hej,



Du får gärna kika förbi min blogg.

Kanske fastnar ;)



Kram

E

2010-11-02 @ 12:07:41
URL: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0