Segt

nae gud va dålig jag har vart att skriva inlägg i denna knasiga bloggen! Nu får jag ta och skärpa mig!
Eftersom jag har varit så stygg får jag muntra upp er med massor av roliga saker som har hänt (Y)
Det första är att jag och greta var sekriterare eller vad det hette i onsdags när det var innebandy i skolan. Vi hade någon slags cup ( Både vi och killarna sög förresten,men det va as kul ändå) ,så jag och greta fick hjälpa till att sätta upp sargen som skulle sitta runt om och när dom skulle börja spela sin match fick vi vara bollkallar och samla in alla bollar. Det här kanske inte låter kul men det roliga kommer nu... Första roliga saken var att greta skulle fixa till sargen och när hon hade fixat till den snyggt så skulle hon hoppa över sagen och jao så klumpig som hon är rev hon hela sargen och fick börja om igen,snacka om att jag höll på att pissa på mig så mkt jag skrattade. Det andra roliga var att när jag skulle hämta en boll så såg jag att en sarg bit inte satt fast med andra delen av sargen så då gick jag och frågade greta " ska sargen sitta fast" och hon garvade ihjäl sig när jag frågade det för det är klart att en sarg ska sitta fast,men det fattade ju inte jag då :/ . Det tredje roliga var att när greta skulle samla in bollarna så såg hon så jäkla rolig ut för hon sprang med korgen i ena handen och plockade upp bollarna hon inte fick tag på eftersom alla sköt sina bollar lite överallt så hon såg ut som rödluvan eller nått xd. Det Sista roliga var att när en i åbyskolan fick utvisning blev han så jäkla glad och bah #yes,jag är den första i åbyskolan som har fått utvisning" xd. Mohaha så jäkla kul dag! Okej ni har antagligen inte sån dålig humor som jag har men sätt er in i situationen så får man nödskratt anfall XP.
Alrigt alla bävrar,nu ska jag sova men innan det måste jag lova er att jag ska bli mkt bättre på att uppdatera mer i min blogg dåra! Eftersom ni tjatar så mkt liksom *host*. Jag gör det bara för eran skull *hostattack*.

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0