galen träning!

Usch vilken träning det va idag. Det va en rolig träning men ganska hemsk. Först så ramlade flera styckna och speciellt i vårat led och sedan låg det något på isen som både jag och en annan fick under skridskon typ samtidigt och gissa vad?,vi ramlade. Såklart va det inte slut på det hemska utan när vi skulle göra en döds spiral så slant hon som höll mig och slog i skinden mot isen och fick ett jäkligt stort sår. Det va riktigt hemskt och när jag först hörde att hon slant trodde jag att jag skulle få hennes skena i huvudet men tack gode gud så blev det inte så hemskt. Tur att inget värre hände iaf (Y)
Kan juh inte sluta detta inlägg med massa negativa saker så en positiv sak får jag såklart in ;)
Efter träningen så strechade vi lite och som vanligt så körde vi våran specialare....







Se va duktiga vi är ;)


Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

shit så viga :D

2010-10-02 @ 13:39:11
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Tvillingbloggen

söta =)

2010-10-02 @ 15:35:22
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0