Mobilen??

Idag på konfirmationen så satt vi och pratade om bibeln och sånt. Som vanlitg så va det döds tråkigt så jag satt och smsade som man inte får göra,fy mig...booosig jacqe! aja iaf så pratade prästen om bibeln och så slutade han att prata och kom fram till mig och då trodde jag juh såklart att han hade sett att jag smsade men det hade han ju inte då. Iaf så han kom fram och frågade om han kunde få bibeln jag hade i handen men blond som jag e så trodde jag att han frågade om han kunde få mobilen så jao som ni nog räknat ut så sträckte jag fram mobilen. Pinsamt läge! Snacka om att jag fick världens skrattanfall när jag fattade att han ville ha biblen. Är man blond så är man liksom xd Jag tycker då att detta va skit kul men jag e juh lite random av mig men ni kanske fattar det roliga ändå. Ett gott skratt förlänger livet liksom...jag vill juh att mina läsare ska få ett långt liv ;)
Naj nu börjar jag allt bli trött så då säger vi natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0