polparty

Igår efter träningen så hade jag,greta,alex,tobbe och jocke vår egna lilla polparty kväll! (Y)
Jag komm typ vid halv elva eftersom jag hade tränat och snacka om att det va jäkligt skönt att kliva i bubblepolen efter en träning. Alex har ju fått en bubbelpol som är så jäkla skön!!
Vi hade också så jäkla roligt och busiga va vi allt ;) På kvällen så hade vi så mysigt och när vi skulle sova låg typ alla på varandra,låter lite mysko och kan misstolkas här men nae det va riktigt mysigt! Tycker ni inte att det e riktigt mysigt när alla ligger i en hög och man knappast kan andas?,så himla mysigt! Jag vet att jag e lite veirdo av mig men äsch skit samma liksom xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0