godmorgon!

Ska snart till skolan men tänkte göra ett inlägg först ;)
Idag kommer vara en as stressig dag för mig,först kommer jag få stressa från skolan till ishallen för att träna småbarn och sedan kommer jag att få stressa från ishallen till gymnastiken och efter det så måste jag stressa till tåget som sedan går till kunsbacka där jag själv ska träna. Låter det stressigt eller? :/
Att stressa är det värsta som finns och jag får jämt as ont i magen när jag stressar så det e inte direkt något att föredra xd Attans också,måste dra till skolan nu innan jag får börja stressa....den här dagen känns inte som en lyckad dag precis :/

Nemen vilken snygging xd

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu har jag sagt vem som vann Månadens blogg. Kolla och det är du? :)

2010-09-22 @ 18:03:13
URL: http://iceflower.devote.se
Postat av: sweethawaii - miranda ^^

Hejsan! har du slutat läsa min blogg? min statistik sjunker ju? ♥ ^^

2010-09-22 @ 18:30:12
URL: http://sweethawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0