Hugo och Paow

såg precis att Hugo och Paow har gjort en låt. Vad tycker ni om den? Själv tycker jag
att den är bättre än kissies iallafall men fortfarande bara så jäkla wannabe fjortislåtar. Paow sjunger ju inte direkt dåligt,men inte bra heller,jag menar ska man göra en låt kanske det är bra att ha rösten också,eller? Jag menar det e ju ganska feil att spela fotboll utan en boll och lika feil är det väl att sjunga utan en röst?
 Tycker också att det e lite patetiskt att alla bloggare och alla "kända" ska göra sina egna låtar och det mest patetiska är att dom tror att dom kan sjunga? Strävar dom efter att bli nya carola,eller vad är det frågan om liksom? Hmm,här har vi något att fundera över! ;)

Enjoy kan jag ju inte direkt skriva på denna videon men aja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0