lång dag

Tjena mitt bena!
Idag har varit en sjukt lång dag! Först kom jag till skolan en timme för tidigt eftersom jag såg fel på klockan imorse så där fick jag sitta i en timme och vänta :/....inte kul!! Efter en ganska seg dag i skolan fick jag rusa iväg till,a jag tror ni vet vart....ishallen såklart,där tränade jag en grupp i en timme. Efter det så fick jag tomatspringa hem och byta om eftersom jag skulle till konfirmationen. Som vanligt va det skit trögt och jag fattar inte varför jag går dit eftersom det ända vi gör är att leka dagis typ eller nått :S Chees konstigt säger jag bara!
Efter min långa dag så sitter jag här och chillar på livet lite (Y) Snart ska jag se på idol och äta hamburgare som mamma ska komma med snart :) Bortskämd unge jag e! xd Naj då,inte e lilla jag bortskämd inte,bara hungerig vettni ;)

Inte kan man slappna av efter en creepy dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0