Monday morning

Usch va jag hatar Måndag mornarna! Man e så jäkla trött då och speciellt när man har sovit ut på helgen och sedan ska man upp halv sju och så har man världens längsta dag framför sig :/ Inte kul!
Är iallafall skönt att skoldagen e över idag då (Y) Sedan kan man ju tänka på mornarna att man lär sig saker i skolan vilket e nyttigt...haha se livet från den ljusa sidan liksom! Det e faktiskt inte så svårt att se livet från den ljusa sidan och så blir man juh mkt positivare då också (Y) Idag tänkte jag faktiskt på det eftersom vi pratade så mkt om det igår på ett möte så idag när det regnade så sa jag "ååh vilket fint väder det e ute idag". Sedan när jag försökte komma på det positiva med regnet kom jag inte på något så det gick juh sådär men det e juh alltid värt ett försök vettu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0