Spirit

Nu har jag äntligen börjat i spirit! :D
"Du har juh tränat med dom hla tiden juh,vadå börjat nu,har du inte börjat för längesedan?"
Nope det har jag inte utan jag har testat att åka med dom i några veckor nu för att se om jag tycker att det e kul och om det e min grej liksom och det har jag märkt från första dagen att det är! ;)
Så jaa idag så sa jag till tränaren och hela laget att jag ska börja (Y)
Är värkligen as kul att träna och jag längtar till varenda träning tillochmed när det är fysträning.

Kan ju berätta om gårdagens träning då vi hade 1,5 timme fysträning och sammanlagt gjorde vi kanske 100 armhävningar på typ 5 min och sedan gjorde vi statiskmage i 1,5 minuter och jag var helt död efteråt. Vi gjorde andra skit jobbiga saker också men ändå har jag ingen träningsverk vilket är sjukt konstigt! Aja man kan juh inte direkt klaga på att man inte har träningsverk iaf xd

Aja men nu ska jag har en liten myskväll och titta på tv med en full godispåse i handen ;)

Ha en as nice Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0