Trött som ....

usch va jag e trött! Jag gick upp 07.00 idag för att träna mina busungar 08.00-10.00. Som tur va så var träningen i Åby ishall,tar typ 2 min sen är man där,om man går då :) Jag har det allt lyxigt som bor så nära kära Åby ishall!
Iaf så snart ska jag dit igen för att hämta mina nyslipade skridskor och klockan 3 ska jag ha träning i fotskäl till klockan 6. Efter det mina kära vänner så ska vi till kungsbackas ishall,och gissa va vi ska göra där? ,jo träna... igen! Jag blir helt slut bara jag tänker på det,så för min del blir det att ta med mig hela kylskåpet och varm o´boy så klarar jag nog av dagen ;) Innan jag åker får jag ta en liten tupplur så att jag har iaf lite krafter kvar när jag kommer dit xd
Juste tänkte bjuda på lite bilder som jag och söta Hannah tog på nyår ;)

Kommentarer
Postat av: alice

Haft en bra helg?

eller hoppas att du haft ett roligt lov :)(L)

kram

2011-01-10 @ 11:57:39
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0