högtryckfestivalen

hemma från högtryckfestivalen nu , och är så jäkla trött. Det var massa med uppträdande som black and white tror jag dom hette (vet inte vilka det är) och kent ring (vet inte heller vem det är) men dom flesta visste iaf det så det var vell bara att hänga på xd fick iaf kent rings autograf (måste ju ha det , man vet ju aldrig hur stor han kan bli liksom). Hahah och gissa vem jag såg där också? JAG BLEV FULL PÅ MIN COCA COOLA från idol!! Hahah jaa han var där så jag och greta var tvugna att få hans autograf (vilket inte var en autograf utan bara ett steck typ). Sen var jag också tvungen att säga att låten var en hit , och vad sa han så??..jo jag vet ,den är riktigt braa xd Haha en sån skön kille assa Xd Sen såg vi också en från river side, många "kändisar" haha två styckna men ändå xd
Är så glad nu också för vann en mc donalds meny på sån här klättrings sak med cola hållare eller vad det heter? Jag som är så höjdrädd klarade alla (23 st) men var så jävla rädd och höll på att kissa ner mig , snacka om tummen upp till mig xd (Y)

Har ni också haft en rolig dag??? :)


Jag blev full på min coca cola xd



backklättring

Kommentarer
Postat av: MARILENA

hehe :)

2010-06-07 @ 11:58:29
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: simone

haha härligt :d

2010-06-07 @ 12:12:33
URL: http://fattybom.se
Postat av: Leia ♥

Vad är det för festival??

2010-06-07 @ 13:45:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0