stranden

Var vid stranden idag med pappa,Terese,Alexandra och Sara. Vi hade as kul och vi spelade fotboll på gräset vid stranden :D Är vrålförsyld nu men jag får vell göra på mitt vanliga sett, knarka alvedon så blir det nog bra xd
Längtar också sjukt mycket tills imorn....ni vet vell såklart vad det är för dag imorn?..jo midsommar!! Ska bli så kul för först så ska Jag,pappa,Terese,Alexandra och Sara åka till gunnebo...vet inte riktigt vad vi ska göra där men kul kommer det iallafall bli :D Sedan ska jag hem till mamma och äta god midsommar mat som är : Lax,sill potatis mm och efterätt: god glass (Y) Sedan ska Jag,pappa,Terese,Alexandra och Sara sluta dagen med att grilla i sisjön :D ...Mysigt va?
Längtar sjukt mycket efter imorn!! ;)

Vad ska ni göra på midsommar då? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0