så jäkla rolig dag!

först började den härliga dagen med att jag skulle följa med greta för att hon skulle ta piercing i näsan. Det blev jätte fint och hon passar i det. När hon satt och skulle ta hål va jag så jävla nervös och jag slår vad om att jag var mycket mer nervösare än henne xd Sen så åkte vi till elgiganten för jag skulle kolla på dator och så klantig som jag e råkade jag göra sönder en sak på en hylla...jag gick förbi en hylla och så fastnade en plast sak i min väska så hela den plastsaken som satt på hyllan åkte av . Så efter att vi hade flabbat ihjäl oss kom vi äntligen hem , men vi skulle direkt till stan igen för att köpa en jeansjacka. Köpte en fin jeans jacka i Ginatricot men när jag hade köpt den så hittade jag en ännu finare jeans jacka i bikbok som var lite dyrare och vi skulle hinna med spårvagnen så hann inte köpa den så måste åka dit imorgon igen för att lämna tillbaks ginatricot jackan och köpa bikbok jackan ! När vi sedan väntade på spårvagnen fick jag plötsligt för mig att jag skulle köpa en dounats (vet inte hur det stavas) så jag kutade dit och när jag precis skulle köpa så såg jag spårvagnen komma men jag var ju tvungen att köpa dounatsen när jag hade ansträngt mig så för att få en . Som tur var fick jag min dounats och skulle precis gå på så hittade jag inte greta så jag började leta och vi gick tydligen förbi varandra men sedan hittade vi varandra och kunde äntligen gå på. När vi var framme i mölndals bro så skulle vi köpa en klubba var och då flabbade jag ju ihjäl mig för det stod på en skylt framför klubborna att man får ta 2 för 3, Hahaha fattar ni?? assa man ska ta två klubbor och betala för tre alltså en extra men fattar ju att dom har skrivit fel men det var så gulligt xd Sedan har vi bara klantat oss mer och mer och blivit flabbigare och flabbigare och det har varit en sån sjukt rolig dag :D




Kommentarer
Postat av: dee du :D

ahhahahahahah lätt rolig dag ! <33

2010-05-06 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0