skogen imorn

tjena mitt bena!
Sitter här och kollar på "svenska new york fruar" samtidigt som jag pluggar inför provet imorn. Vi ska nämligen gå ut i skogen och ha prov på löv och träd vilket kommer gå riktigt bra xd Är inte riktigt en skogs tjej om man säger så och har inte koll på något som har med skogen att göra,men somsagt så får man ju se det positiva i det hela och plugga på och göra sitt bästa,sedan får det gå hur det vill bara jag vet att jag iaf har försökt (Y) Även om jag inte e direkt bäst när det gäller skogen så satsar jag nämligen på MVG,liksom vrf sikta lågt när man kan sikta högt? ;) Aja men nu får jag plugga vidare och så får ni hålla tummarna åt mig imorn tycker jag xd

Se U! <3

Kommentarer
Postat av: WeDesign

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna en söt design. :)



eller behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-09-22 @ 01:07:44
URL: http://wedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0