15-årsdag! :D

Va är det för vanlig dag idag?, nej det är ingen vanlig dag för det är jacqes födelsedag, HURRA HURRA HURRA!
Kan man tänka sig att lilla, eller nae förresten STORA jag är 15 redan? Tiden går ju för snabbt!! Idag ska släkten komma hit och jag ska äta sååå mkt tårta...kan äta lite åt er också ;)
Sovöver hos greta tills idag och på morgonen hade hon köppt chokladpudding och allt och så kom hon in på morgonen och sjung för mig!! SÅ GULLIGT!! Fick jätte gott te också! NICE! Sedan stekte vi lite pannkakor som blev jätte goda! Sedan åkte jag till Kungsbacka eftersom vi skulle ha kick boxning med laget och sheeetans va kul det va!! Efter det sjöng dom och jag bjöd jag alla på Delicatobollar (chokladbollar), tog ingen själv men dom såg jäkligt goda ut asså!! Kan det bli en bättre start på dagen eller? Nae knappast! Nu kurrar magen så får leta i kylskåpet om vi har något gott på min födelsedag, det får vi allt hoppas! XD
Haha fick denna vackra länken av söta Lovisa fisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0