Ut och springa?

Har så jäkla lust att gå ut och springa men har ju ingen att springa med :/ Är ju inte jätte kul att springa själv men får väl stå ut med mig själv iaf xd Ne då men kan inte riktigt bestämma mig om jag ska eller inte...jobbigt liv xd Ser ju ut att börja regna snart och det blåser ganska mkt, men har ju så mkt spring i benen! Måste ju bli vig till säsongen börjar med laget igen. Är ju lika bra att börja tidigt med att strecha och sånt så slipper man göra allt i sista sekunden. Brukar inte sluta så bra då :P Hehe. Nae va säger ni? Ska jag springa bort all pizza jag åt idag eller? :P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha söt pizza^^

2011-05-17 @ 21:46:41
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0