En härlig dag! ;)

först var det att gå upp klockan halv tio för att gå till träningen och efter en ganska trög träning blev det stress in till stan. Bestämde mig för att inte köpa något där utan bara kolla...men det lyckades jag inte så bra med :/
Jag kom ju hem utan något plagg , men jag la undan en jätte fin klänning tills imorn , så jaa lyckades inte så bra med att bara kolla.
När jag äntligen hade kommit hem var det bara att äta och sticka ut igen ... skulle jobba på gården (fritidsgård) som jag såklart hade glömt!
Som tur var va Greta där så det gjorde ju hela jobbtimmarna extra roliga ;) Först spelade vi billjard och sedan gjorde vi disco skyltar :D jag suger ju på att måla så min skylt blev ju inte alls så bra som Gretas men jao sånt e livet! xd
Efter ett tag truttnade vi på den kvava luften där inne så vi stack ut och spelade fotboll!!!
Sedan tröttnade vi på det så vi gick bara runt och runt typ hela åbyområdet kändes det som , så nu är mina fötter döda och jag med så nu blir det att äta magen full och gå och lägga sig! ;) Tycker det låter som en fantastisk idé!  ;) ...Godnatt alla! (L)

           Den söta klänningen jag ska köpa imorn! :D
         ( ser jätte ful ut på bilden men den e såå söt på)





Efter en lång dag blev det en as god kyckling....någonting!?




                                        Disco skyltarna!! ;)


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D

Jag har lagt in koder i kodmallen så att det skiftar och själva hedrarna har jag gjort på photoshop cs4.

2010-04-09 @ 19:13:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

så fin klänning :D

2010-04-10 @ 16:20:57
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0