Sämsta schema ever...

fy farao för det nya schemat!
Usch,det e hemskt hur dåligt schema vi har fått och året kommer gå så segt med detta piss schemat! :(

För det första så börjar vi typ 07.30 och slutar 4 på måndagar utan några raster...fattar ni eller?

För det andra så har vi NO två gånger på samma dag,och vänta det blir värre....vi har SO två gånger på samma dag också!...förstår ni hur piss sur jag blir eller?

Och för det tredje så har vi hemkunskap direkt efter vi har ätit i bamba (matsalen) och såklart så har vi gymnastik efter hemkunskapen också...bra schema säger jag bara,kunde juh inte bli bättre och så får man juh håll på köpet tack vare för att vi har gymnastik efter all mat man proppat i sig (Y) Bra jobbat!

Fattar ni vrf jag e så jäkla trött och sur? Jacqe goes mad!

Okej men nu ska jag sluta klaga på schemat och så får ni ha en as go kväll tonight!

HA DET GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmh! fy vårat schema suger oxå! :S

och så har vi all musik på hösten för att rickard är pappaledig till våren :O men det blir ju gött sen på våren då kmr iaf vi få börja typ tio på tisdagar tror jag! ;D hihi (:

men hmm, du ska inte klaga om No och Os två gånger på samma dag, Vi har först So sen lunch sen So igen, fy vilken dag :S

Håller med om att schemat suger asså! dem kmr nog behöva göra ett par ändringar om det ska funka :s :/

2010-08-17 @ 17:33:15
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0