dagarna när jag inte bloggat har jag....

vart med Alexandra (en kompis i klassen) och i onsdags så åkte vi först in till Liseberg och åkte lite saker. Har inte vart på Liseberg och åkt saker på typ ett år så det var lite läskigt xD Sedan så åkte vi till stan och kollade på lite saker och sedan åt vi på mc donalds . Efter det åkte vi hem till henne i Rävekär och så badade vi i en sjö där (kommer inte ihåg vad den heter). Efter den långa dagen så gick vi till henne (för jag skulle sova över där) och badade i hennes pol och sedan bastade vi. Vi förökte vara inne i bastun tills det var 110 grader och vi klarade det !! :D Sedan kollade vi på film och åt lite gotti saker ;)

Igår så åkte vi till Näset och badade länge där...jag älskar verkligen näset men det är så jobbiggt att ta sig dit med buss :/ Aja iallafall så badade vi där och jag brände mig lite men kul hade vi det iallafall specielt när vi fiskade krabbor ;) Efter vi hade badat och solat sönder oss åkte vi till frölunda torg och där köpte jag en as fin tröja ( visar tröjan i nästa inlägg).

Idag då så vaknade vi ungefär kl 1 och då åkte vi och badade någonstans vid Gunnebo och det var den äckligaste sjön jag har badat i :S Botten där var så äcklig och man sjunk igenom botten typ :/...men vi där bara ett tag och sedan cyklade vi hem igen :D Jao det var det jag gjorde när jag inte bloggade. Om ni inte redan vet vrf jag inte har bloggat på typ två dagar e för att när jag e med kompisar vill jag helst inte blogga för det e så osocialt och man vill ju inte att sina kompisar ska tröttna på än liksom. Japp så nu vet ni vrf .... Jag tar kompisarna först och bloggen sen . Aja men ska försöka bli bättre ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0