Hemma från VM och en underbar dag!

Nu är VM slut och allt e avgjort! Spirit kom 9:a och Convivium kom 7:a . Spirit åkte båda programmen as bra så är jätte glad för deras skull :D Det tråkiga är att det är/var sista året för Jenny( min syrra) och några fler och alltså sista åket för typ "alltid" om man kan kalla det så?Eller a sista åket med spirit blir det ju ;)  Men det var ju toppen bra att det sista åket var så himla grymt..hade ju varit tråkigt om dom inte hade åkt bra när det är sista året så det ska man vara glad för! :D Vinnarna vill ni vell också ha reda på och 1:a kom FINLAND! wooho goo finland ;) 2:a kom Canada och 3:a kom Finland (ett annat lag då) ;)
Publiken var ju hur ball som helst och jag skrek sönder min röst (som ni kommer att se på videoklippen).
Man hör inte hur mycket läktan låter på filmerna men läktan var helt galet bra ...var så bra att åkarna knappast hörde deras musik! xd haha aa så ska det vara! :) Sveriges hejaklack var ju klart bäst ;)  
köpte en rosa as snygg keps också men det blev bara den och inget annat!
Efter den grymma tävlingen gick alla föräldrar och annhöriga till Spirit ut och åt på en restaurang i stan och maten var toppen god! Åt en jätte god oxfilé med potatis och en smaskig sås och som efterrätt åt jag en chokladkaka med grädde och chokladsås och den var verkligen jätte god :) Var bara synd att jag var så mätt efter oxfilén annars hade jag kunnat äta 2 till kladdkakor XD 
nu när dagen och även man själv är slut så blir det en lång lång sovmorgon för mig så att jag kan hämta upp mina krafter igen , känner att jag behöver ha tillbaka dom nu, så sova sova och sova ska det bli ..kanske en liten runda till stan också om jag orkar innan jag ska träna. Så nu känner jag att jag har skrivit allt som behövs så hoppas jag att ni får en riktigt bra dag imorn då! :D  puss! <3 

     Läktarn var hel galen innan Spirit skulle åka! ;P


    



                      så här såg man ut innan tävlingen...


                     och så här såg man ut efter tävlingen! ;)



riktigt slut efter den långa dagen så det fick bli en halv pigg bild ! ;P



OBS!! filmerna på Spirit och dom andra lagen lägger jag ut imorgon 14 mars !!

Kommentarer
Postat av: ellen

tja! hur är läget me dig ? :) kram

2010-03-14 @ 02:50:08
URL: http://eswalander.se/
Postat av: moa<3

fina bilder:) har ny blogg.. ( http://imuniquee.blogg.se) kramis// diinaamisa. <3

2010-03-14 @ 12:03:23
URL: http://imuniquee.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack :)

2010-03-14 @ 13:53:42
URL: http://imuniquee.blogg.se/
Postat av: ellen

SV; Tack, fast din är coolare ;D hehe. kram!

2010-03-15 @ 15:06:45
URL: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0