Bellman

Det var en gång en polack, en finne och Bellman som stod och pratade och då sa polacken:
- Jag sparkade en fotboll över ett höghus!!!
Då frågade Bellman och finnen vad han fick då?
- Bronsmedalj, sa polacken.
Då sa finnen:
- Jag har sparkat en wolleyboll över eifeltornet.
Då frågade Bellman och polacken vad han fick då?
- Silvermedalj, sa finnen.
Då sa Bellman:
- Jag har sparkat en tegelsten över frihetsgudinnan!
Då frågade finnen och polacken vad han fick då?
- Jag fick ont i foten!!!

Det var en gång en tysk en kines och Bellman. 
Dom skulle gå in i en grotta där det fanns en snopp ätande drake!
Först så gick tysken in och efter 20 minuter kom han ut och snyftade:
- Aj aj, min snopp!!! 
Sen gick Bellman in och efter 40 minuter kom han ut och sa:
- Aj aj min snopp!
Sen gick kinesen in och efter en timme kom draken ut och sa:
- Aj aj min tand!
Sen kom kinesen ut och sa:
- King schang schong, min snopp är av betong!!!
Tysken, rysken och Bellman skulle tävla om vem som hade längst flaggstång.Då sa tysken:- Min flaggstång är så lång att om man släpper ner en blomma så hinner den vissna innan den kommer till marken!Då sa rysken:- Min flaggstång är så lång så om man släpper ner ett äpple så hinner det ruttna innan det kommer till marken!Men då sa Bellman:- Om man släpper ner en bebis från min flaggstång, så hinner han bli en gammal gubbe innan han kommer till marken!
Det var en gång en tysk, en fransk och Bellman som skulle hoppa på önsketrampolinen. 
Först hoppade tysken, han önskade sig pengar och så landade han i en pool full av pengar. 
Sen var det franskens tur, han önskade sig ännu mer pengar, så då landade han i en pool full med ännu mer pengar!!!!
Sen var det Bellmans tur. 
Han studsade och studsade, men kom inte på något. Då sa Bellman:
- Skit också! och så landade han i en pool full av skit
Haha tänk att man fortfarande kan tycka att dom e roliga xd




Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Den första va ju så lame :P hahaha usch va tråkig :P

Men skrattade lik förbannat ^^

Hur mås de? :)

2011-04-10 @ 17:48:19
URL: http://gaylifet.blogg.se/
Postat av: Louise

Allt bra med dig ? :)

2011-04-11 @ 00:11:02
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0