Berlin

Det har blivit mycket resande för mig nu det senaste :D
Nu ska jag till Berlin då med konfan och om jag ska vara ärlig så vill jag hellre vara hemma med alla goa kompisar.
Jag kommer väl få prata med mig själv under resan eftersom jag inte alls gillar dom i gruppen sådär överdrivet mkt direkt :/ Men jag kommer väl klara en helg iaf, får tänka på hur kul det kommer bli när jag kommer hem :D
Det är sånna här tillfällen som man sååå uppskattar sina kompisar och verkligen inser hur mkt dom betyder!
Hade verkligen inte klarat mig utan dom, klarar mig ju knappast en helg utan dom :/
Men ni får iaf ha det gött här hemma! Puss! :)

Kommentarer
Postat av: josefineee

naww....jacqooo kommer sakna dig, .. och tycke synd :(,vi ska ha tråkigt bara för att du inte är med ;( <3

2011-04-15 @ 15:33:54
Postat av: emelie -

Kikar in och önskar dig en trevlig helg! :)

2011-04-15 @ 18:40:12
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: greta

tänk på det roliga ! , du får äta maaaat ! :D<3

2011-04-16 @ 14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0