Helt borta

Halloj!
Herregud va borta jag har varit idag!
Först tar jag fel på tiden när jag ska vara tränare så då kommer jag försent till det och sen när har tränat dom sitter jag och väntar tills min träning ska börja och då får jag ju reda på att vi skulle ha spinning ist. Så ja där satt jag helt borta som jag e xd  så ja nu har jag missat spiningen då fast det kanske var lika bra det eftersom jag har både prov och inlämning imorn och inte pluggat något :/ Så nu får jag sätta mig och plugga lite men ni får ha det gött!
Haha såhär ser då jag ut när jag försöker se sur ut xd

Kommentarer
Postat av: Danialvilde

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-05-17 @ 16:24:56
URL: http://danialvilde.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0