Nice födelsedag

Igår va ju min fösdelsedag och släkten och söta Greta va här :) Fick 3900 ,örhängen och lite choklad som jag älskar (Y)  Ska se hur mkt en iphone 3 kostar, känns lite ovärt att köpa en men ändå inte. Aja får se hu rjag gör :)
Jag är typ fortfarande mätt efter all tårta igår. Sååå jäkla goda dom!
Senare på kvällen kollade vi ju såklart på Eurovision song contest och vi va så såå nära på att vinna, men Eric kom ändå på en as bra plats, 3:a! :) As bra gjort! Tyckte dock inte att rätt låt vann :/ Ungern eller Sverige skulle ha vunnit ju! Jaja sånt e livet vettu ;)
Tyckte ni att rätt låt vann?
Greta den busungen försökte ta ett kort när jag inte var berädd, blev sådär kan jag ju säga även om jag inte ser riktigt klok ut xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0