Och vad ska detta inlägget heta?

Först kan jag ju börja med att säga att vi spelade Angeredscupen idag och vi kom tvåa av 32 lag, AS GRYMT! Jag e lite små sjuk men det hindrade mig inte ifrån att komma xd A men nu ligger jag här i min säng och snyter mig var tredje sekund, men jag får la skylla mig själv ;) Gud straffar mig!

Imorn ska jag då vara domare i konståkning vilket jag är lite småå nervös över eftersom jag aldrig har varit det förut men det ska la gå bra hoppas jag ;) Wish me good luck! <3
Nae vet ni vad, nu måste jag snyta mig igen så ha det gött alla polkagrisar där ute! :D

Kommentarer
Postat av: moa

lycka till då :D

2011-05-07 @ 10:55:32
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0