Slottskogen :)

Va i slottskogen idag med pappsen och Terese och det var riktigt härligt väder :)
Vanligt vis så gillar jag inte skogen så mkt elr a sån "kultur" elr vad man kan säga , men dt va rätt mysigt och man fick mkt frisk luft! :D Ska försöka komma ut till skogen lite oftare !
Jag är ju en biiig  statstjej och älskar när det är propfullt med folk överallt men ibland kan jag nog ändå vara en riktikt typisk skogstjej på något sätt :/
Det jag älskar mest med skogen är att man kan vara ifred ibland , även om man inte är helt ensam utan är med någon annan så känns det ändå som man är ensam och man får liksom ny energi (Y) Sen är det också luften som är så mkt annorlunda än vad den är i stan eller bland massor av folk.

Även om man "fyller på motorn" så blir man ändå ganska trött efter en lång promenad i skogen , men på ett skönt sätt! :) Man känner sig som en ny människa på ett mysko sett ? :/
Det jag kan rekomendera om man vill vara en stund för sig själv eller få ny frisk luft är att gå ut i skogen!!
Man behöver ju inte vara i skogen hela dagen men det räcker med bara en liten runda någonstans i skogen så "vips" så känner man sig som en helt ny figur ;)
Haha aja tog några fina bilder i slottskogen så kika gärna på dem ;)


Just enjoy it ! :)

 


Kommentarer
Postat av: Bella

fina bilder :)

2010-04-09 @ 23:46:54
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Vilka underbara kort :)

2010-04-10 @ 11:38:39
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0